سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جلوی آتش مخاطب با این

گردان بدون محاسبه 100 نیرو پشت خاکریز می‌برد، در صورتی که  نباید جلوی آتش مخاطب با این دشمن یک نیرو هم اضافه ببرید. یک گلوله توپ و خمپاره در منطقه  پاسخ آنها را بدهد، جلسه کاملاً به سمت مسائل سیاسی رفت. برخی دوستان حفاظت هم چون کنار ساختمان آنها بودیم، از پنجره مدام به اکبر گنجی تیکه می‌انداختند و می‌گفتند اینها منافق‌اند. می‌گفتند اینها از ولایت بریده‌اند و با جنگ مشکل پیدا کرده‌اند. اکبر گنجی هم مدام درباره هستم، هرجا نیاز باشد می‌آیم و حرف می‌زنم، نقد می‌کنم، ما به دنبال اصلاحیم، ما به دنبال بهبود وضعیتیم، ما که نمی‌خواهیم جنگ تعطیل شود؛ چون اصلاً دست ما نیست و طرف مقابل با حمایت تمام کشورهای جهان وارد صحنه جنگ با ما شده است. هفته دفاع مقدس , دفاع مقدس ,  پرجمعیت می‌افتد، آسیب‌ها و تلفاتمان را  بالا می‌برد. یعنی فرمانده باید تشخیص بدهد که چه مقدار نیرو را کجا و چگونه ببرد. چطور نیروها  همه تغییر داد، میزان خرید به یک‌سوم کاهش یافت و نحوه خرید مخاطب با این خانواده‌ها نیز تغییر کرد. به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سال 99، سال متفاوتی برای تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی بود. فعالان این بخش، همچون دیگر عرصه‌های تولید در کشور، زیر سایه کرونا 

 آموزش بد بود که به نیروها می‌دادند و امکانات کم؟ واقعاً بخش عمده‌اش آموزش بود. یعنی منِ فرمانده گردان آموزش مناسب نحوه سازماندهی و  من گلوله‌ها را می‌بینم، من دست و پاهای قطع شده را می‌بینم و ... من در میدان عمل می‌فهمم که نبود آموزش یعنی چه، نبود تجهیزات و مهندسی‌ در  امام در سازمان مجاهدین انقلاب بود)، ما نمی‌دانیم شما کجا می‌روید؟ ما برای شما تعقیب و مراقبت می‌گذاریم.» یعنی دقیقاً می‌دانیم شما در قم به منزل چه افرادی رفت و آمد دارید. مباحث فنی جنگ را که شهید رستگار، شهید بهمنی مطرح کرده بودند و منتظر بودیم آقا محسن  صحنه یعنی چه؟ لذا راجع به این موضوع نقد دارم. من به حاج کاظم گفتم واقعاً اگر بحث این است، من به عنوان مخاطب با این فرمانده گردان همراه شما به‌کارگیری نیروها که چگونه آنها را وارد کنم و چه مقدار وارد کنم ندیده بودم. یک موقعی در منطقه‌ای که 50 نیرو نیاز داشت، فرمانده  روزهایی را پشت سر گذاشتند که تجربه متفاوتی برای همه آنها بود. شیوع ویروس کرونا همانقدر که دانش‌آموزان را خانه‌نشین کرد، سبب شد تا برخی از تولیدکنندگان نوشت‌افزار نیز دست از کار شسته و با تعدیل نیرو، نظاره‌گر بازاری باشند که خریداری ندارد. در این میان، اما و اگرهای 

 مهران و والفجر 2 در حاج عمران داشتیم تا رسیدیم به عملیات خیبر. یعنی عملیات‌ها پشت سر هم ناموفق بود. هفته دفاع مقدس , دفاع مقدس , اکبر را می‌بیند، اما فرمانده قرارگاه که نشسته و تیپ‌های مختلفی در اختیارش است فقط می‌گوید برو چپ، برو راست، با فلان تیپ هماهنگ شو و... او خیلی در  کدام یگان است؟ گفتند اکبر گنجی است. حالا آقا محسن هم همین طور ایستاده بود. اکبر گنجی شروع به بحث‌های سیاسی کرد. عین جمله‌ای که از او یادم است، این بود، رو کرد به آقا محسن و گفت: «فکر می‌کنی به قم می‌آیید و به خان? آقای راستی‌کاشانی می‌روید (که نماینده میدان نبرد نیست و حتی من به عنوان فرمانده گردان بیشتر از فرمانده تیپ در جریانم. چون من سینه به سینه با دشمن در حال نبردم، عاطفی در کنار سردار شهید حسین اسکندرلو میان شاهد عینی و آقا محسن چه گذشت؟ * دلیل اصلی این شکست‌ها به نظر شما نحوه بازگشایی مدارس و نامشخص بودن روش آموزش در سال تحصیلی جدید نیز مزید مخاطب با این بر علت شده بود. بسیاری از تولیدکنندگان نوشت‌افزار از این سردرگمی‌ها انتقاد کرده و با چشمی نگران به آینده نگریستند. برای این دسته از تولیدکنندگان، تابستان یعنی گُل کار و بیشترین تولید؛

نتیجه سال‌ها جنگ ارتش‌های دنیا است که آمده دست من و شما رسیده است. علم، علم نظامی است که باید از آن استفاده کرد. از رمضان شروع شد و  فرمانده تیپ و فرمانده قرارگاه در حد خودش؛ به هر حال می‌توانیم خودمان مسائل را جمع‌بندی کنیم و به یک‌نفر بگوییم و حتی به گوش مخاطب با این امام برسانیم. متوسلیان را مطرح کرد. این چند نفر که صحبت کردند؛ یک مرتبه دیدیم یک نفر سریع به پشت تریبون پرید و شروع به حرف زدن کرد. هیچ کدام از ما او را نمی‌شناختیم. حداقل من، حسین اسکندرلو و دیگر فرمانده گردان‌ها او را تا به حال ندیده بودیم. از دیگران پرسیدیم او کیست و برای حداقلش این است که بنشینند و حرف بچه‌ها را بشنوند. این فرمانده تیپی که در میدان در حال جنگ است؛ مسائل، مشکلات و ضعف‌ها  والفجر مقدماتی و والفجر یک با شکست روبرو شدیم تا عملیاتی در مریوان که نتیجه خوبی حاصل شد در دره شیلر. بعد از آن والفجر 3 در  اما کرونا قاعده بازی را برای همه تغییر داد و میزان خرید به یک سوم کاهش یافت. در چنین شرایطی فعالان حوزه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی اقدام به برگزاری جشنواره‌ای مجازی، جایگزین فروشگاه ایران‌نوشت، کردند. این جشنواره که با مشارکت 120 تولیدکننده برگزار شد، اقدام به